مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد ملك در تركيه

محدوديت هاي خريد ملك در استانبول براي خارجي ها

اتباع خارجي زيادي از كشورهاي مختلف جهان از جمله ايران براي خريد ملك در تركيه اقدام مي كنند. بر اين اساس در ماه اكتبر مجموعا 137 هزار و 401 خانه در تركيه فروخته شده كه 5893 مورد آن خريداران خارجي بودند. با نگاهي به آمارها متوجه مي شويم كه سال گذشته بالغ بر ۸۰۰۰ ملك در ازمير به اتباع كشورهاي خارجي فروخته شده است. حرفه وكالت براي اتباع خارجي در كشور تركيه ممنوع است. شهر استانبول، بهترين شهر تركيه براي كار و زندگي شناخته شده است؛ زيرا تعدادي از دانشگاههاي رسمي و معتبر اين كشور در اين شهر واقع شدهاند. بهترين شهر تركيه براي زندگي كدام است؟ اما بايد توجه داشت اين قوانين به عنوان سند رسمي معتبر نيست و تنها جنبه قانوني و قراردادي آن مد نظر است. نرخ تورم، مربوط به تغيير نرخ هايي است كه در طول 1 سال در كشور تركيه و نسبت به قدرت خريد مردم محاسبه مي شود. يكي ديگر از راه هاي اخذ اقامت تركيه، از طريق سرمايه گذاري و خريد ملك در اين كشور است. خريد ملك در تركيه ، شرايط ، سرمايه مورد نياز و تمامي جوانب براي اخذ اقامت و تابعيت از طريق خريد ملك در تركيه مقاله فوق مورد بررسي واقع شد.

{خريد منزل در تركيه|خريد ملك تركيه|خريد خانه و ملك در تركيه}

خريد خانه در تركيهشركت آسيا ملك يكي از شركتهاي فعال در زمينه امور مهاجرت به كشور تركيه از طريق خريد ملك و سرمايهگذاري است كه تاكنون توانسته سرمايهگذاريهاي مطمئني را براي ايرانيان در اين كشور انجام دهد. از آن گذشته با توجه به رشد سريع كشور تركيه توجه سرمايهگذاران زيادي به خصوص سرمايهگذاري ايراني به پروژههاي ساخت و ساز در اين كشور جلب شده است. اگر دوست نداريد كه كار ساخت و ساز را انجام بدهيد و مي خواهيد در كمترين زمان ممكن، اقامت بگيريد، مي توانيد كه يك آپارتمان و يا خانه را در تركيه را خريداري كنيد. يكي از روشهاي كلاهبرداري توسط دلالان به اين شكل است كه از شما ميخواهند كه پول خانه را به آنها بدهيد، اما شما اين موضوع را به ياد داشته باشيد كه تنها پول خانه را بايد به فروشنده خانه در تركيه، بدهيد و نه كس ديگري! پس گزاره تركيه و دوبي را ما ايراني ها ساخته ايم را يك بار براي هميشه از ذهن مان خارج كنيم تا بتوانيم نگاه واقعي تري به زمين بازي داشته باشيم. طبق قانون ۴۹۲ قانون نقل و انتقال مالكيت سازمان ثبت اسناد و املاك تركيه مصوب سال ۲۰۱۳، ۲ درصد از ارزش واقعي را بايد پرداخت كند.

 تركيه خريد ملكدر اين يادداشت آمده: «كاهش شديد ارزش پول ملي در سالهاي اخير و بيم تداوم روند آن، بسياري از افراد و حتي صاحبان سرمايههاي خرد را به اين فكر واداشت كه دست كم براي حفظ ارزش پولشان، به خريد ملك رو آورند. بنابراين شما به راحتي ميتوانيد براي اجاره خانه ارزان در تركيه اقدام كنيد. بدون وجود گزارش پايان كار نميتوانيد جهت اخذ وام مسكن هنگام خريد ملك در تركيه اقدام كنيد. خريد خانه در تركيه چگونه امكان پذير است؟ اما در طي يك سال اخير، با اقدامات صحيح دولت تركيه، بستري نوپا و پرسود براي سرمايه گذاري در بخش املاك فراهم شده است. از طرفي توريستي بودن اين شهر نيز باعث شده تا افراد در بخش اقتصاد و پيدا كردن شغل مشكلي نداشته باشند. اين شهر تقريبا 15 ميليون نفر جمعيت دارد و اقتصاد و شرايط تجاري آن بسيار فوقالعاده و رو به رشد است. مثلا اگر به دنبال خانه هاي لوكس هستيد ميتوانيد شهر استانبول را انتخاب كنيد. مسلما بازار املاك در تركيه و خريد خانه در تركيه نياز به يك مجموعه از متخصصين در امور فني و حقوقي دارد تا با بررسي مدارك و مستندات املاك، كيفيت فني ساختمان، سوابق سازنده يا فروشنده و پيشبيني مشكلات احتمالي و همچنين شرايط خريدار، بهترين گزينه را در اختيار خريدار قرار دهند و در كنار ايشان كل مراحل خريد خانه در تركيه را طي نمايد. 

{جزو معروفترين و بهترين شهرهاي كشور تركيه هستند.|خريد خانه در تركيه به لير|خريد ملك در تركيه توسط ايرانيان|خريد خانه تركيه}

در صورتي كه خريدار، خود در هنگام خريد و انتقال سند حضور نداشته باشد، هزينه تنظيم و اخذ وكالت نامه از سمت خريدار با مبلغ ۱۵۰ يورو مي بايستي پرداخت گردد. در صورتي كه خريدار ملك خود در جريان خريد و انتقال سند حضور نداشته باشد ، هزينه اخذ وكالت از سمت خريدار به مبلغ ۱۵۰ يورو مي بايستي پرداخت گردد. پس از استانبول به ترتيب آنتاليا با فروش 1385 واحد و آنكارا با 359 واحد خانه در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند. لازم به ذكر است بدانيد پس از عقد قرارداد خريد يا فروش ملك براي شروع مراحل مربوط به ثبت سند املاك و مستغلات بايد به اين اداره مراجعه نماييد. در كشور تركيه بيمهي زلزله يكي از ضروريات ميباشد و به نوعي اجباريست. جزو معروفترين و بهترين شهرهاي كشور تركيه هستند. استانبول و آنتاليا جزو شهرهايي هستند كه بيشتر ايرانيان آنها را براي زندگي انتخاب ميكنند. به دليل اينكه اين كشور بسترهاي سرمايهگذاري زيادي را براي مهاجران فراهم كرده است و رشد اقتصادي خوب در كنار سودآوري زياد، باعث شده تا اين علاقه روز به روز بيشتر شود. در كشور تركيه طبق قانون املاك بايد فروشنده مالكيت را به مالك جديد واگذار كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۶:۴۰ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی