مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد خانه در تركيه و استانبول

خريد خانه در تركيهاز امكاناتي كه دولت تركيه در اختيار سرمايهگذاران در خريد ملك در اين كشور داده، امكان خريد همزمان چند ملك براي رسيدن به مبلغ 250 هزار دلار ميباشد. طبق شرايط اقامت تركيه 2021، متقاضيان گرفتن پاسپورت، بايد ملكي به مبلغ 250 هزار دلار آمريكا خريداري كنند، يا اينكه به مبلغ 500 هزار دلار، سرمايهگذاري داشته باشند. وي با بيان اينكه بيشترين كشور متقاضي مهاجرت پس از دريافت پاسپورت تركيه نيز كانادا بوده است، مسائل مطرح شده متقاضيان خريد ملك در تركيه با هر قصدي اعم از مهاجرت به كشوري اروپايي يا كانادا را رنجيدگيخاطر برخي در ايران (فارغ از درستي و نادرستي برخي از اين رنجشها) و نگاه نگران و نامطمئن به سرمايهگذاري از هر نوع در كشورمان ميداند. با توجه به قوانيني كه در تركيه وجود دارد، شما مي توانيد با خريد ملك يا اجاره آن، اقامت تركيه را دريافت كنيد. معاملات ملكي و درخواستهاي حق مالكيت ثبتشده در اداره Tapu پس از تاريخ 18.09.2018 شامل قانون اخذ دريافت حقوق شهروندي از طريق سرمايهگذاري هستند.

{خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خانه در تركيه ديوار|خريد منزل در تركيه}

خريد خانه در تركيه ني ني سايتهمان طور كه پيشتر در مطلب شرايط اخذ اقامت پس از تحصيل در تركيه به اين موضوع به طور مفصل پرداختيم، به طور معمول ايرانيان ميتوانند بدون ويزا به مدت 3 ماه در يك بازه 180 روزه در تركيه اقامت داشته باشند. مرحله نهم: پس از امضاي قرارداد بررسي سلامت ملك تا تكميل انتقال سند حدود 4 روز زمان مي برد. در حال حاضر نيز خريد خانه توسط اتباع خارجي بهويژه ايرانيان در تركيه روز به روز افزايش مييابد كه بدون شك اين افزايش در سالهاي آتي نيز ادامهدار خواهد بود.چگونه با خريد خانه اقامت تركيه را دريافت كنيم؟ مرحله اول: تحقيق خود را انجام دهيد بازار املاك تركيه روز به روز در حال رشد است. جذابيت روز افزون خريد ملك در تركيه براي صاحبان سرمايه در ايران نيازمند بررسي و تحليل است چرا كه اين ذوق و شوق ايرانيان مي تواند به بهاي سنگيني براي اقتصاد كشور تمام شود.

بورسا يك شهر صنعتي بوده كه كارخانجات زياد اتومبيل سازي، آن را به قطب اصلي ماشين سازي كشور تركيه تبديل كرده است. در زندگي روزمره ما هدف ما حفظ يك رژيم غذايي سالم بر اساس محصولات طبيعي است ، اما متأسفانه همه مواردي كه از آنها تغذيه مي كنيم ۱۰۰٪ طبيعي نيستند. در طي صحبت هاي اوليه ما از طريق تلفن، ايميل و احتمالاً جلسات حضوري قبل از سفر بازديد شما، خانه ها و املاك و مستغلات مختلفي را در تركيه به شما ارائه ميدهيم. هر آژانس به شما مطالب مختلفي مي گويد و توصيه هاي متفاوتي را ارائه مي دهد. اين كليد يك نتيجه گيري صحيح و دقيق است كه هم به شما و هم به آژانس شما كمك مي كند تا نهايت تلاش خود را براي رساندن هر چه بهتر شما به اهدافتان انجام دهند. شركت ما، در بهبود عملكرد دفاتر دولتي در ارتباط با درخواست هاي شهروندي، با ارائه ي بازخورد صحيح و مناسب به دولت تركيه از طريق اين بنياد ها مشاركت خود را ادامه مي دهد.

فقط يك عامل آگاه و همدل قادر به مشاوره صحيح به شما خواهد بود. بنابراين، هنگامي كه احساس كرديد آژانس مورد اعتماد خود را پيدا كرده ايد، زمان بيشتري را با آن آژانس براي كسب يك مشاوره كامل و دقيق بگذرانيد. اگر حس مي كنيد كه آن آژانس بدون در نظرگرفتن سلايق شما فقط و فقط به فكر فروش است، به آن آژانس اعتماد نكنيد. در كشور تركيه، سرمايه گذاران اگر ملكي را با هر متراژي كه خريداري نمايند، با پرداخت مبلغ كل آن مي توانند مالكيت صد در صدي آن را دريافت نمايند. اگر آنها در درك شما عاجز باشند، نمي توانند شما را به سمت منطقه مورد پسند و نوع سرمايه گذاري مناسب هدايت كنند. لازم بذكر است در صورت درخواست مشتريان گرامي به جهت انجام معاملات در حضور و توسط خودشان، وكلاي شركت پرگاس و مترجمين قسم خورده دادگستري شاغل در اين مجموعه در تمامي مراحل اداري شما را همراهي خواهند كرد. موسسه الو اپلاي معتبرترين و بهترين موسسه در جهت مهاجرت از طريق خريد ملك به تركيه است شايان ذكر است اين موسسه داراي كادر مجرب بوده كه بهترين مشاوره را در امور مرتبط با خواسته شما در اختيار شما قرار ميدهد . با اخذ اقامت از اداره مهاجرت تركيه امكان تحصيل براي فرزندان و كودكان فراهم ميگردد.

منبع : سايت املاك تركيه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۸:۲۴ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی