مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد خانه در تركيه و ارزان ترين خانه ها در تركيه در سال 1400

خريد خانه در تركيه ني ني سايتموضوع اصلي اين هست كه اگر شما ملكي به ارزش 250 هزار دلار و به قصد وطنداشي يا همان شهروندي خريداري كرده ايد ، بمدت 3 سال حق فروش اين ملك را نخواهيد داشت در غير اينصورت حق شهروندي شما باطل ميشود. اما اين نكته را فراموش نكنيد كه اگر قصد دريافت اقامت تركيه را داريد حتماً بايد خانه را از يك فرد ترك خريداري كنيد. خريد خانه در تركيه و اجاره خانه در تركيه، ميزان سرمايه مورد نياز جهت خريد ملك و به طور كلي اخذ اقامت تركيه از طريق خريد ملك و يا اجاره ملك در اين پست مورد بررسي قرار خواهد گرفت. مقدار اين ماليات ۴/۴ درصد از مقدار اعلام شده ملك است كه طرفين قرارداد به طور مساوي بايد به بنگاه معاملاتي پرداخت كنند. به طور مثال، هزينه بيمه زلزله در يك آپارتمان دوخوابه ۷۰ متري در حدود ۲۵۰ لير در سال است. نكته ديگر درمورد دريافت وام از بانكهاي تركيه براي خريد ملك اين است كه براي دريافت وام سن شما بايد بين ۲۵ تا ۷۰ باشد. تا به حال به اين موضع فكر كرده ايد كه چه چيزي باعث شده تا مردم ديگر كشورها تمايل زيادي به خريد ملك در كشور تركيه داشته باشند؟ 

{خريد خانه از تركيه|خريد منزل در تركيه|خريد مسكن در تركيه

در ادامه در رابطه با اخذ اقامت از طريق خريد ملك در تركيه توضيحاتي ارائه كرده ايم. در ادامه به قيمت خريد خانه در شهرهاي مختلف تركيه و خريد ملك ارزان در تركيه خواهيم پرداخت. علاوه بر قيمت مناسب ملك در تركيه، وجود آب و هواي مناسب و مطلوب يكي ديگر از مزيت ها براي خريد ملك در تركيه محسوب مي شود. به عبارت ديگر ، شما مي توانيد با خريد ملك در تركيه ، يك سرمايه گذاري سودآور داشته باشيد و شهروند تركيه شويد. همانطور كه در سطور پيشين گفته شد ، اتباع خارجي با خريد ملك به ارزش 250 هزار دلار و بالاتر ميتوانند شهروندي تركيه را دريافت دارند و نيز با مبالغ كمتر ميتوانند اقامت تركيه بصورت موقت خود را گرفته و بعد از 5 الي 8 سال تبديل به اقامت دائم كنند. در تركيه، كاهش هزينه خريد ملك از 1 ميليون دلار به 250 هزار دلار براي اخذ اقامت دائم و شهروندي تركيه است. بسته به اين كه چه وكيلي را انتخاب ميكنيد، هزينه آن نيز متفاوت است. بازپرداخت اين تسهيلات متفاوت است و تا حداكثر ۱۰ سال هم قابل پرداخت است.

{يا هر كشور ديگري، اين است كه ابتدا هدفتان را مشخص كنيد.|خريد خانه درتركيه| تركيه خريد ملك|خريد املاك در تركيه}

تمامي اطلاعاتي كه در اين صفحه به شما شرح مي دهيم، بر اساس تجربيات شخصي و اطلاعات دقيقي است كه از قوي ترين وب سايت هاي فروش املاك در تركيه، بدست آمده است. خبر خوب اين كه ايران در گروه كشورهاي مجاز قرار دارد. اين وامها بسته به مبلغ ملك موردنظر معمولاً ۵ تا ۱۰ ساله هستند و تا زمان بازپرداخت وام به بانك، سند خانه در رهن بانك قرار ميگيرد. بازار املاك و مستغلات تركيه به ويژه در استانبول كه قطب مالي و فرهنگي اين كشور است ، موردتوجه تمامي مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. همچنين شركت آسيا ملك از مشاورين خبره اي برخوردار است كه مي توانيد در اين زمينه از آنان مشاوره بگيريد. حتي پيشنهاد ميكنيم از افراد مجرب و كار بلد راهنمايي گرفته شود تا در آينده به مشكلاتي از قبيل حمل ونقل ، امكانات رفاهي محل و … يكي از مهم ترين مراحل خريد خانه در تركيه يا هر كشور ديگري، اين است كه ابتدا هدفتان را مشخص كنيد. چون تعداد اين مترجمين محدود است بايد از قبل بتوانيم با اين مترجمين هماهنگ شويم تا در روز تاپو حضور داشته باشند.

{خريد خانه در تركيه ديوار|خانه در تركيه خريد|خريد ملك تركيه}

يكي از مزيت هاي ملك هاي در حال ساخت، امكان گرفتن وام با درصدهاي بسيار پايين است كه به نسبت بانك هاي تركيه بسيار به صرفه تر است. 3. با وجود شرايط كرونايي در تركيه، همچنان خريد ملك امكان پذير است؟ 1. آيا خريد خانه در تركيه با 400 ميليون تومان امكان پذير است؟ طبق قوانين كشور تركيه، خب مسلماً جواب اين سؤال بله است و امكان فروختن ملك در تركيه را داريد و حتي به فرد خريدار اقامت تركيه نيز تعلق مي گيرد. تركيه براي پذيرش راحت تر مهاجران خود تصميم گرفته است تا امكان خريد اقساطي ملك در تركيه را فراهم نمايد تا به اين واسطه بستري ايجاد كند تا كليه كساني كه به فكر خانه دار شدن در تركيه هستند، اين فرصت را پيدا كنند كه صاحب خانه شوند و با مهاجرت و سرمايه گذاري خارجيان، تركيه اقتصادي پوياتري را تجريه كند. پايتخت تاريخي امپراتوري عثماني، استانبول در حال حاضر يكي از 10 شهرجذاب دنيا براساس انتخاب مجله فوكوس است. بايد به اين نكته توجه كنيد در صورتي كه از وام انصراف دهيد و با بانك تسويه كنيد، بانك مبلغي را به عنوان جريمه از شما دريافت ميكند.

منبع: خريد ملك در آنكارا

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۱:۴۶ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی