مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد خانه در آنتاليا - خريد آپارتمان در آنتاليا - خريد ملك در آنتاليا

اين ملكها را ميتوانيد در نقاط مختلف تركيه پيدا كنيد. خريد ملك در تركيه، با مبلغ حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمريكايي ثابت شده، توسط وزارت شهر سازي و مسكن جمهوري تركيه، با اين شرط كه ملك خريداري شده، براي مدت حداقل سه سال به فروش نرسد. در هفت ماهه نخست امسال اتباع خارجي ۳۴ هزار و ۴۷۹ واحد خانه در تركيه خريده اند كه اين رقم نسبت به هفت ماه ابتدايي سال قبل ۴۳.۲ درصد افزايش يافته است. اما اگر هم بخواهيد ملكي را در تركيه خريد كرده و حقوق شهروندي دريافت كنيد، خريد شما قطعا به راحتي اتباع تركي نبوده و محدوديت هايي براي افراد خارجي لحاظ شده است. بنا بر قوانين فعلي، اگر يك فرد خارجي، يك ملك با شرايط مورد نظر، در يكي از شهرهاي تركيه خريداري نمايد، ميتواند اقامت موقت دريافت نموده و در صورت احراز شرايط، اقامت خود را تمديد نموده و در نهايت پس از گذشت چندين سال، تابعيت تركيه را دريافت نمايد. ازدواج با يك شهروند ترك منجر به دريافت اقامت پس از سپري كردن ۳ تا ۵ سال به صورت متوالي خواهد شد. وقتي شخص در تركيه املاكي را خريداري مي كند، پرداخت و امضا سند ملك (تاپو در تركي) دو تا سه روز طول مي كشد. 

{خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خانه تركيه|خريد ملك تركيه}

خريد ملك در تركيه ني ني سايتيكي ديگر از دلايل موفق بودن سرمايه گذاري در بخش ساخت و ساز تركيه، بحث اقامت تركيه مي باشد. سند مالكيت، مهمترين مدركي است كه بايد قبل از خريد خانه در استانبول يا هر شهر ديگري در تركيه از معتبر بودن آن مطمئن شويد. بزرگترين و مهمترين شهر تركيه كه در فهرست شهرهاي برتر دنيا نيز قرار دارد، شهر استانبول است. Maslak شامل مهمترين مجتمع هاي مسكوني و مراكز خريد مانند وادي استانبول ، مشرف به جنگل هاي بلگراد است و فقط 15 دقيقه با بخش آسيايي استانبول فاصله دارد.مركز خريد وادي استانبول يكي از مهمترين، پر ترددترين، بهترين و مجلل ترين مراكز خريد و جاذبه هاي گردشگري استانبول است كه در طول سال ، فعاليت تجاري گسترده اي در آن جريان دارد. اگر سرمايه كافي براي خريد ملك در تركيه را نداريد، مي توانيد يكي از راه هاي زير را براي خريد ملك مورد نظرتان انتخاب كنيد. اگر هدف شما از خريد ويلاهاي مدرن و ساحلي و ارزان در تركيه دريافت اقامت دائم است، بايد ملك را از يك تبعه حقوقي يا حقيقي خريداري كنيد.

توصيه ميشود از ابتداي مسير مهاجرت با يك موسسه مهاجرتي كارآمد و معتبر مشورت كنيد و گام به گام با كارشناسان آن پيش برويد. خريد خانه در تركيه به چه افرادي توصيه ميشود؟ شايد شركت هاي زيادي به شما پيشنهاد خريد ملك قسطي را بدهند و شما هم وسوسه شويد كه ملك مورد نظر خود را به صورت قسطي خريداري كنيد. پيش خريد در مقايسه با خريد ملك آماده به شما اين امكان را مي دهد كه با مبلغي بسيار كمتر و حتي به صورت قسطي در تركيه صاحب خانه شويد و يا از فروش ملك پس از تكميل و تحويل سود بسياري كسب كنيد ولي از طرفي ديگر ممكن است در دام يك شركت كلاهبردار بيفتيد و علاوه بر از دست دادن سرمايه، درگير فرآيند هاي طولاني و طاقت فرسا دادگاه و شكايت در تركيه شويد. در نگاه اول، خريد ملك در تركيه، به دلايل فراواني بسيار وسوسهكننده است. به عنوان مثال، قيمت ملك در تركيه، نسبت به ايران بسيار ارزان تر است. اگر قصد خريد خانه در تركيه را داريد، با قيمت بسيار مناسب خواهيد توانست در استانبول ، آلانيا و آنتاليا، آپارتمان مورد نظر خود را خريداري كنيد كه قيمت آن در مقايسه با موارد مشابه با ايران بسيار ارزان تر خواهد بود.

{خريد منزل در تركيه|خريد ملك در تركيه|خريد ملك در تركيه توسط ايرانيان}

يافتن شغل براي خارجي ها كه داراي اقامت تركيه ميباشند به مراتب راحت تر است ضمن اينكه اخذ مجوزهاي مربوط به كار از طريق شركتهاي مربوطه در تركيه نيز براي اين افراد آسان است. وي افزود: عدم نياز به رواديد و پيشنهادهاي جذاب آژانسهاي توريستي از ديگر عواملي است كه مردم براي سفر به اين كشور تشويق ميشوند؛ حتي برخي شايعات حاكي از اين است كه دولت تركيه براي توريستهاي ايراني به آژانسها يارانه ميدهد. در سالهاي اخير، يكي از راههاي مهاجرت و كسب اقامت در كشور تركيه، خريد خانه و در برخي موارد اجاره خانه در تركيه اعلام شده است. بيمه زلزله (DASK) در تركيه اجباري است و بر اساس متر مربع محاسبه مي شود. خطرات ناشي از آتش سوزي، انفجار، سونامي يا رانش زمين در طول و پس از زلزله، تحت پوشش بيمه هاي زلزله اجباري مي باشند. بيمه املاك، ملك را در برابر بسياري از خطرات مانند آتش سوزي، سرقت و برخي آسيب هاي آب و هوايي، حفاظت مي كند.

منبع: خريد آپارتمان در تركيه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۷:۵۱ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی