مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد ملك در تركيه

كشور تركيه پس از چين در سراسر دنيا دومين بازار فروش ملك را دارد، اين نشانه سرمايه گذاري درست براي خريد ملك در كشور تركيه مي باشد، ساليانه بسياري از خارجيان به كشور تركيه براي خريد ملك و سرمايه گذاري سفر ميكنند، شهر استانبول جز ۱۰ شهر برتر توريستي جهان محسوب مي شود، در سالهاي ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ كشور تركيه به نزديكي فروش ملك به كشور چين رسيده است، به دليل ارزان بودن خانه در تركيه، ساخت با بالاترين استانداردهاي روز دنيا حتي بسياري از اروپاييان براي سرمايه گذاري و خريد ملك به كشور تركيه مي آيند، كشور پهناور تركيه علاوه بر فرهنگ غني، داراي ساخت و سازهاي مدرن با ديزاين ها لوكس و امروزي مي باشند، پيش بيني شده است در سال ۲۰۲۰ كه هم اكنون هست بازار ملك در كشور تركيه به بهترين حالت خود برسد، خريد ملك در تركيه - اينجا را بخوان - براي ايرانيان بسيار مناسب هست، زيرا با توجه به اينكه شما در تركيه سرمايه گذاري مناسبي دارد و با همان قيمت يك واحد آپارتمان در تهران مي توانيد يك واحد در يك پروژه بسيار لوكس با بسياري امكانات در كشور تركيه خريد كنيد و علاوه بر اين از پيشرفت اقتصادي ملك در كشور تركيه بهره مند شويد، سالانه قيمت ملك در تركيه رو به افزايش هست و اين براي سرمايه شما يك خبر خوب محسوب مي شود، زيرا سرمايه شما علاوه بر اينكه در تركيه حفظ مي شود، از تحريم ها و مشكلات انتقالات ارزي در امان هستيد و ملك شما هر ساله ارزش بيشتري به نسبت قبل پيدا مي كند، شهر ازمير تركيه با توجه به تاريخ كهن و زيباي اين شهر يكي از بهترين مقاصد سرمايه گذاري و خريد ملك در تركيه محسوب مي شود، شهر ازمير در قسمت اروپايي كشور تركيه قرار دارد طوري كه بسياري از يونانيان باستان در ازمير زندگي ميكردند و هنوز هم زندگي مي كنند، با توجه به برنامه شهرداري تركيه كه تا سال ۲۰۳۰ قصد دارد شهر ازمير را به يك قطب بزرگ در منطقه تبديل كند سرمايه شما مي تواند چند برابر در تركيه شود، شهر ازمير قدمت بسياري دارد و سرمايه گذاري در اين شهر موجب پيشرفت و حفظ سرمايه شما خواهد شد، همچنين شهرهاي استانبول و آنكارا قطب تجاري و سياسي كشور تركيه مي باشند شما مي توانيد مطابق با سليقه و بودجه خود بهترين تصميم را بگيريد.

{براي اتباع خارجي از طريق بانك هاي عامل متفاوت مي باشد.|Homeland خريد خانه در تركيه|خريد ملك در تركيه ني ني سايت|خانه تركيه خريد}

خريد املاك در تركيهاين كشور توريستي با مناظر طبيعي زيبا و آب و هواي مناسب يكي از بهترين كشورها براي گرفتن اقامت است و يكي از آسانترين راهها براي گرفتن اقامت خريد خانه در اين كشور است. تركيه به عنوان يكي از كشورهاي واقع در خاورميانه رشد اقتصادي چشمگيري داشته و با داشتن طبيعت زيبا و تاريخ و تمدن كهن باعث جذب سرمايه گذاران خارجي شده است. اما خريد ملك توسط اتباع خارجي فقط در منطقههايي كه دولت تركيه تعيين كرده، امكانپذير است. زيرا كه سياست هاي كشور تركيه براي اعطاي وام جهت خريد خانه در تركيه براي اتباع خارجي از طريق بانك هاي عامل متفاوت مي باشد. در هر سه ماه ابتدايي امسال ميلادي، ايرانيها بيشتر از اتباع ساير كشورها در شهرهاي تركيه ملك خريداري كردهاند. در روش هاي سرمايه گذاري و خريد ملك نيز در صورت تداوم بيزينس و مالكيت مداوم ملك، اقامت شما تمديد خواهد شد. براي اخذ پاسپورت تركيه مي توان از روش هاي مختلف تحصيلي، كاري، سرمايه گذاري و … از سوي ديگر سهولت در اخذ اقامت، تابعيت و پاسپورت تركيه باعث رشد روز افزون آمار مهاجرت ايرانيان به تركيه شده است. از مزاياي ديگر اقامت تركيه مي توان به دريافت پاسپورت اين كشور و سفر به بسياري از كشورهاي دنيا بدون درخواست ويزا اشاره كرد.

{نرخ تورم در كشور تركيه در سال 2019 در حدود 47 درصد بوده است.|خريد ملك تركيه|خريد مسكن در تركيه|خريد ملك در تركيه}

در واقع مي توان گفت كه Bebek گران ترين منطقه تركيه محسوب مي شود كه در بخش اروپايي استانبول واقع شده است. افزايش تورم در حوزه ملك و مسكن در ايران، نسبت به تورم ساير حوزهها، خريداران را به سرمايهگذاري در خارج و به طور طبيعي نزديكترين كشوري كه از ثبات و امنيت اقتصادي قابل قبولي برخوردار است، كشاند. مطالعهي اين مقاله، تا حد زيادي چشم شما را نسبت به شرايط خريد ملك در تركيه باز كرد و تعدادي سوال نيز برايتان به وجود آورده است؛ اين موضوع عادي است؛ خريد خانه در تركيه، به همين اندازه پيچيده است و پيچ و خم فراواني دارد؛ شايد اصلا همينجا بيخيالش شويد و به خود بگوييد كه به زحمت و دردسرش نميارزد! به دليل اين كه نرخ اجاره خانه در تركيه نسبت به ايران بسيار بيشتر است و سرمايه شما در اقتصاد پويا و روبهرشد تركيه تبديل به ملك شده است. نرخ تورم در كشور تركيه در سال 2019 در حدود 47 درصد بوده است. افرادي كه طي پنج سال اخير در تركيه خانه خريدهاند چنانچه همين حالا آن را بفروشند و به دلار تبديل كنند ۲۷ درصد ضرر كردهاند. متيو كمپبل، بنيانگذار و مديرعامل اين شركت درخصوص بازار مسكن تركيه ميگويد: «جايگاه تركيه بسيار خوب است چراكه تمام ويژگيهاي مطلوبي كه ما به دنبال جذابيت بازار مسكن هستيم را داراست.

{خريد خانه و ملك در تركيه|خانه خريدن در تركيه|خانه در تركيه خريد}

نتايج مطالعه شركت «ريموت ونچرز»، يك شركت بينالمللي سرمايهگذاري مسكن مستقر در آمريكا، روي ۲۰۰ كشور جهان نشان ميدهد كه ۲۵ كشور داراي بازار مسكن بسيار جذاب براي سرمايهگذاري هستند. او با بيان اينكه افزايش چشمگير قيمت مصالح ساختماني و رشد جهشي قيمت مسكن باعث شد كه سازندگان و يا سرمايه گذاران انگيزهاي براي خريد ملك در ايران را نداشته باشند، افزود: بايد بانك مركزي و يا دولت اقدامات لازم براي جذب سرمايه گذاري در حوزه ملك و زمين را براي تمامي سازندگان فراهم كند چرا كه در ايران حوزه مسكن يكي از مهمترين و اقتصاديترين اركان اقتصاد كشور به شمار ميرود. خريد و فروش آپارتمان در تركيه در سال هاي اخير بدليل جذب سرمايه گذاران خارجي در بورس بوده است. املاك اجاره اي كالكان بدليل بازده ساليانه خود، بسيارمحبوب مي باشند. مستاجر مسئوليت نگهداري از ملك اجاره شده را خواهد داشت. اگر قصد اجاره ملك در تركيه را نيز داريد، بايد بدانيد كه تنها اقامت توريستي به شما اعطا شده و اعتبار آن هم، تنها يك سال است و براي تمديد مجدد آن نيز بايد يك سال صبر نماييد. نكته بسيار مهمي كه در مورد خريد ملك در تركيه بايد بدانيد اين است كه حضور 2 طرف قرارداد يعني خريدار و فروشنده در هنگام عقد قرارداد و انتقال هزينه ملك ضروري مي باشد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۷:۲۷ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی