مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

اجاره خانه در تركيه: محله هاي استانبول، ازمير، آنكارا 

در ادامه به چند مزاياي خريد خانه در تركيه آشنا مي شويم. البته آن چيزي كه از همه بايد به آن بيشتر توجه كنيد اين امر مي باشد كه شما مي توانيد با هر بودجه اي كه در اختيار داريد نسبت به خريد خانه در تركيه اقدام كنيد. به همين جهت لازم است تا در ابتدا بودجه خود براي خريد ملك را در نظر داشته باشيد. سپس با توجه به بودجه خود مي توانيد نسبت به خريد خانه ارزان در استانبول اقدام نماييد. در اين مطلب قصد داريم پاسخ تمامي اين سوالات و ابهامات در مورد خريد خانه ارزان در تركيه بدهيم. تمامي اين علامت سوال ها در ذهن شما ايجاد شده و بهمين سبب تصميم گيري جهت انتخاب ملك مورد نظر و حتي اقدام به مهاجرت كردن براي شما سخت خواهد شد. حتي پيشنهاد ميكنيم از افراد مجرب و كار بلد راهنمايي گرفته شود تا در آينده به مشكلاتي از قبيل حمل ونقل ، امكانات رفاهي محل و … از آنجايي كه نميتوان قيمت وجب به وجب مستقلات در كشور تركيه را در اين مطلب گنجاند به ارائه ميانگين قيمت در شهرهاي پرطرفدار اين كشور بسنده ميكنيم.

{خانه در تركيه خريد|خريد خانه درتركيه| تركيه خريد ملك}

از جمله بدون قرارداد رسمي اقدام به ارائه آدرس كذب به متقاضي ميگردند يا قراردادهاي يكماهه را به عنوان سند اخذ اقامت به متقاضي تحويل ميدهند. 4% از ارزش اعلام شدهي ملك ، به عنوان ماليات نقل و انتقال به دفتر اسناد پرداخت ميگردد. هشدار: امور اقامت تركيه شامل هزينه هاي مربوط به حمل و نقل و هزينه هاي خدمات و بيمه و ترجمه و رسمي كردن قرارداد بوده كه حداكثر هزينه خدمات ۲۵۰ لير ميباشد, قيمت بيمه از حدود ۲۰۰ ليره, رسمي كردن قرارداد به مبلغ اجاره خانه بستگي دارد و تقريبا براي كل خانواده حدود ۶۰۰ ليره و فيشهاي واريزي حدود ۸۰ يورو يا ۴۰۰ ليره ميباشد, هزينه ترجمه ۱۰۰ ليره ميباشد. بر اساس قانون شماره ۴۹۲ نقل و انتقال مالكيت سازمان ثبت اسناد و املاك تركيه كه در سال ۲۰۱۳ ميلادي به تصويب رسيده، خريدار و فروشنده ميبايست ۲ درصد از ارزش واقعي ملك را به عنوان ماليات به دولت تركيه پرداخت نمايند.

{خانه تركيه خريد|خريد خانه در تركيه|خريد مسكن در تركيه}

طبعا در كنار قيمت ملك، هزينههاي جانبي ديگري همچون ماليات، هزينه وكيل و هزينه دفاتر ثبت اسناد در جريان خريد ملك محاسبه ميگردند. به گفته مركز آمار تركيه، در دوازده ماه منتهي به آگوست اتباع عراقي با خريد ۴۶۳۱ واحد خانه، بزرگترين گروه بزرگ خريدار خارجي مسكن تركيه بودهاند و ايرانيها با خريد ۴۶۰۰ خانه در رده دوم اين جدول قرارگرفته اند. و رفته رفته ذهن شما به سمت اين كشيده مي شود كه با خود ميگوييد نكنه ملك ايرادي داشته باشه كه قيمتش ارزان است؟ مشاورين گروه مهاجرتي اپلاي من با داشتن اطلاعات كافي در اين حوزه و همچنين وجود نمايندگي معتبر موسسه در كشور تركيه مي توانند تمام اطلاعات لازم در جهت خريد خانه در تركيه را در اختيار شما عزيزان قرار داده و شما را در انتخاب بهترين و كم ريسك ترين مسير ياري نمايند. بنابراين، اگر به دنبال خريد ملك در تركيه يا مهاجرت به اين كشور هستيد، توصيه مي كنيم كه يك حساب بانكي در تركيه افتتاح كنيد. بسياري از خانهها و آپارتمانهاي كه در تركيه به فروش ميرسند سند ملكشان قانوني نيست بايد مراقب اينگونه از خانهها باشيد برخي از افراد در تركيه به سبب اينكه شناختي از شهرهاي تركيه نداريد ميتوانند به راحتي ملكي به شما بفروشند كه شما را دچار دردسر كنند.

{خريد خانه در تركيه ني ني سايت|Homeland خريد خانه در تركيه|خانه خريدن در تركيه}

اگر خواندن و نوشتن زبان تركي استانبولي را ميدانيد نيازي به مترجم نداريد در غير اينصورت بايد يك مترجم رسمي همراه شما باشد. اما لازم به ذكر است كه فرقي نميكند كه شما در استانبول خانه خريداري ميكنيد و يا در آنكارا، در هر صورت شما با خريد ملك در تركيه (صفحه وب https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) ميتوانيد اقامت تركيه را دريافت كنيد. اخذ وام بانكي: در اين روش اتباع خارجي مي توانند با مراجعه به يكي از بانك هاي عامل، اقدام به اخذ وام براي خريد ملك مسكوني در تركيه كنند. سرمايه گذاري در هر زمينه اي در صورتي كه سرمايه گذار بررسي كافي و دقيق نسبت به مورد سرمايه گذاري نداشته باشد با خطراتي روبرو خواهد شد. پس از استانبول نيز شهرهاي آنكارا با ۵۶۵۳ مورد و ازمير با ۳۲۹۸ مورد، محبوبترين شهرها براي خريد خانه در تركيه بوده اند. موسسه مهاجرتي جام جم با بيش از يك دهه سابقه درخشان، شما را از ابتدا تا انتهاي پروسه مهاجرت به تركيه با خريد ملك راهنمايي كرده و كارشناسان مجرب جام جم كليه امور مربوط به اين حوزه از ابتدا تا مرحله بعد از دريافت اقامت تركيه با خريد خانه(Turkish residency by buying a house)، اقامت اوليه در هتل و …

منبع: خريد ويلا در تركيه

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۴:۲۶ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی