مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

خريد ملك در تركيه - شرايط اقامت و پاسپورت 2021 

رضا كامي، در بخش ديگري از سخنانش درباره برنامههاي خاص دولت تركيه نيز توضيح داد و گفت: صنعت ساختمانسازي در تركيه صنعتي بسيار مهم و اشتغالزاست و دولت تركيه حمايتهاي ويژهاي را از اين صنعت در دستور كار دارد. اين وامها بسيار كم بهره هستند و شما حدودا 2 درصد سود پرداخت خواهيد كرد. درست است كه با توجه به پاندمي كرونا ميزان تقاضاي ايرانيان كاهش پيدا كرده اما همچنان تركيه يكي از مهمترين مقاصد مهاجرتي ايرانيان به شمار ميرود به طوريكه در سال 2019 حدودا 6500 خانه در تركيه توسط ايرانيان خريداري شده است. اما طبق قوانين مصوب جديد، افراديكه اولين بار اقدام به كسب اقامت توريستي تركيه ميكنند، ميبايست جهت تمديد، علاوهبر داشتن اجارهنامه، مجوز كار در تركيه، اجازه تحصيل و شرايط سرمايهگذاري در اينكشور را نيز دارا باشند. پاسخ: در تركيه، چك به عنوان يك روش پرداخت براي خريد املاك و مستغلات پذيرفته نمي شود. براي دريافت مشاوره دقيق و دريافت پيشنهاد مشاورين ما در صورت تمايل با موسسه تماس بگيريد. ما تنها پول نقد، نقل و انتقالات بانكي و بيت كوين را مي پذيريم. استفاده از ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين به عنوان ارزهاي مبادله اي براي انجام انواع معاملات خانه تركيه خريد (اينجا را ببينيد) آنچنان رايج نيست.

{خريد خانه در تركيه ني ني سايت|خانه تركيه خريد|خريد منزل در تركيه}

با اين حال، ما به شما توصيه مي كنيم كه يك نسخه از آن را براي جلوگيري از كار غير ضروري، ايمن نگه داريد. قيمت مسكن در تركيه در مورد آپارتمان 126 متري در منطقه آنالياي آنتاليا، 87 هزار يورو قيمت دارد و بنابراين قيمت آن براساس مبادلات يورو در سال جاري (هر يورو 31 هزار تومان) 2 ميليارد و 697 ميليون تومان مي شود و قيمت هر مترمربع آن در حدود 21ميليون و 400 هزار تومان برآورد شده است. براي گرفتن اقامت دائم تركيه لازم است علاوه بر خريد آپارتمان در تركيه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بايد ۵ الي ۸ سال در اين كشور اقامت موقت داشته داشته باشند، همچنين بعد از خريد آپارتمان بايد سرمايه را به مدت ۳ سال حفظ شود. در منطقه فاتح كه يكي از مناطق ايرانيان محسوب مي شود قيمت هر متر مربع آپارتمان حدود ۲۰۰۰ لير مي باشد. بعد از بازديد بايد يكي از آنها انتخاب كنيد. با مبالغ كمتر اقامت موقت يكساله كه بعد از 5 سال قابل تبديل به اقامت دائم است. مطابق قانون شماره ۴۷۲۱ قانون مدني تركيه ، در صورت ازدواج در تركيه با يك شخص ترك، و بعد از گذشت ۳ سال و با اثبات صوري نبودن ازدواج، مي توانيد درخواست شهروندي تركيه دهيد. 

 

خريد خانه درتركيه صرف نظر از كميسيون هاي نمايندگان، شما چه مستقيم و چه از طريق شخص ثالث، با هر كسي كه مي خواهيد خريد را انجام دهيد، بايد همان قيمت را بپردازيد. مخاطب شما يك بخش ارزيابي مستقيم املاك و مستغلات اداره ثبت زمين و كاداستر است. هنگامي كه فرد يك ملكي را خريداري مي كند، گزارش ارزيابي معتبر را از اداره ثبت زمين و كاداستر و بازار سرمايه (Sermaye Piyasası Kurulu) به عنوان يك سند اثبات مي كند كه خريد با قيمت مناسب انجام شده است، مطالبه مي كنند. پاسخ: به طور كلي يك روز پس از مراجعه به اداره ثبت زمين و كاداستر كشور با تمام مدارك مورد نياز انجام مي شود. تركيه به طور همزمان از زيبايي طبيعي و مدرنيته برخوردار است و استانبول در اوج اين زيبايي است. بعضي اوقات اين روند مربوط به حجم كار در دفاتر سند ملك است، كه ممكن است يك يا دو روز به تاخير بيفتد. 

با توجه به فاصله زيادي كه بين اين دو شهر وجود دارد، سفر زميني از اين طريق براي ساكنان كمي سخت است. پاسخ: اگر در حال خريد ملك براي توسعه جديد هستيد، قيمت آن توسط توسعه دهنده تعيين خواهد شد. با تمام اين اوصاف زندگي در كشور ديگر ميتواند دلهرهآور باشد به ويژه اگر اطلاعات كافي از مقصد و زبان اول آن نداشته باشيد. از آنجايي كه دريافت گزارش ارزيابي براي خريداران و فروشندگان خارجي الزامي است، نماينده شما با يك ارزياب تماس مي گيرد تا اين سند را براي شما دريافت كند. در صورت پايان اعتبار سنجي گزارش هاي ارزيابي مشتريان، آنتاليا هومز به مشتريان خود كمك مي كند تا گزارش هاي خود را بطور رايگان تجديد كنند. پاسخ: در تركيه شماره مالياتي مي تواند به راحتي تجديد شود. علاوه بر اين، استانهاي علاقمند به سبك تفريحي، خريداران داخلي و خارجي را با همان شدت جذب مي كنند تا تعطيلات راحتي را سپري يا آنها را به عنوان شهر جديد خود انتخاب كنند. پس از خريد ملك در حالي كه ارزش سرمايه گذاري شما با گذشت زمان افزايش مي يابد، مي توانيد به راحتي آن را اجاره دهيد و درآمد ماهانه ديگري كسب كنيد.

منبع : خريد ملك در آنكارا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۴۹:۱۱ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی