مشاورين املاك كوبه
بهترين مشاوره املاك ايراني در تركيه براي خريد ملك در تركيه و خريد خانه در تركيه، استانبول

سرمايه گذاري در تركيه ⭐️ هزينه اقامت تركيه با خريد ملك *2021*

هرچند كه اين آمار نسبت به ماه مارس، حدود 16 درصد كاهش پيدا كرده است، اما ايرانيان با خريد 557 واحد منزل مسكوني در ماه گذشته، هنوز هم صدرنشين خريداران خارجي، به حساب ميآيند. برخلاف اوضاع اقتصادي اين كشور كه ناشي از مناسبات سياسي آن است، اما هنوز هم آمار خريد خانه در تركيه توسط ايرانيان بالاست. در اينصورت ميتوان جهت اخذ اجازه نامه كار در تركيه، اقدام نمود. اما متاسفانه اين روش باعث اخذ پاسپورت تركيه نخواهد شد. در اين ميان اما نبايد نقش دلايلي را كه موجب بروز اين آمار شدهاند، ناديده گرفت. در ابتدا پيشنهاد مي كنم اگر زمان كافي براي مطالعه نداريد، ويدوي 2 دقيقه اي زير را در مورد آمار خريد ملك در تركيه تماشا كنيد. چيزي كه براي بسياري از خريداران ايراني جذابيت دارد اين است كه با خريد ملكي با رزش كمتر از 250 هزار دلار آمريكا، بعد از 5 سال مي توانيد اقامت دائم تركيه را اخذ كنيد. تا پيش از اين، لازم بود تا براي خريد خانه در تركيه و اخذ شهروندي اين كشور، مبلغ 1 ميليون دلار بودجه در نظر گرفت، اما به لطف قوانين جديد اين ميزان تا يك چهارم كاهش يافت و افراد به راحتي ميتوانند با صرف 250 هزار دلار، شهروندي تركيه را به دست آورند.

{خريد ملك در تركيه ديوار|خريد خانه در تركيه به لير|خريد خونه تو تركيه}

خريد خانه در تركيه عواملي چون سهولت در رفت و آمد، شرايط اخذ اقامت و شهروندي كه دولت تركيه براي متقاضيان ايراني در نظر گرفته ، باعث گرديده كه ايرانيان به راحتي بتوانند املاك و مستغلات در تركيه خريداري كنند كه تمامي اين عوامل دست به دست هم داده اند تا ايرانيان بسيارعلاقه مند به خريد خانه در تركيه باشند. زيرا شما مي توانيد در بنگاه گلدن كي گزينه هاي املاك متنوع و فراواني را مشاهده كنيد و از ميان آن ها مناسب ترين با شرايط خود را بيابيد. شما با دريافت پاسپورت كشور تركيه مي توانيد بدون احتياج به ويزا به بيش از 140 كشور جهان سفر كنيد. ببينيد بر اساس مليت، اصليترين مشتريان املاك تركيه در ماه سپتامبر سال 2020 ، ايرانيها با خريد ۹۰۸واحد، سهمي بيش از ۱۷درصدي از مشتريان خارجي مسكن تركيه بودند. همچنين بر اساس مليت، اصليترين مشتريان املاك تركيه در ماه سپتامبر سال 2020، ايرانيها با خريد ۹۰۸واحد بوده اند؛ سهمي بيش از ۱۷درصدي از مشتريان خارجي مسكن تركيه. طبق آمار منتشر شده در سال 2021، ايرانيان مجددا در صدر جدول خريداران خارجي خانه در تركيه، قرار گرفتهاند.

{خانه خريدن در تركيه|خانه تركيه خريد|خريد ملك تركيه}

محبوبترين شهر تركيه، بدون شك شهر استانبول است. در شهر ازمير، حدود قيمت خريد ملك به ازاي هر متر مربع: 3,569 لير است كه اين مبلغ به پول ايران حدوداً 12,784,158 تومان مي شود. موقعيت جغرافيايي عالي اين شهر، آن را به مكاني محبوب در فصول گرم سال تبديل كرده است. با توجه به توضيحات گفته شده به راحتي ميشود دريافت كه تركيه براي ايرانيها مكاني امن براي سرمايه گذاري است؛ و علاوه براين از لحاظ فرهنگي هم اين دو كشور به هم احساس نزديكي مي كنند. نكته قابل توجه اين است كه در كشور تركيه، مبلغ مهريه در مقايسه با ايران كمتر است. البته اين را هم بايد بدانيد كه حتي بر طبق گفتهي مقامات داخلي ايران، ميانگين قيمت خريد ملك در تركيه، از بسياري از شهرهاي ايران پايينتر است و اين دليل را نيز بايد به عوامل افزايش آمار خريد خانه در تركيه (فقط براي منبع كليك كنيدفقط بر روي مقاله زير كليك كنيد) افزود. زماني كه ايرانيان براي خريد املاك كوچك و بزرگ مسكوني و تجاري راهي اين شهر شدند و در كمترين مدت ممكن قيمت ملك در دوبي به شكل بي سابقه اي افزايش يافت اما اين وضع چندان طول نكشيد چرا كه بر اثر ركود اقتصادي در سطح جهاني، ناگهان قيمت ها پايين آمد و عده زيادي دچار زيان مالي شديد شدند.  

{“ازمير” يكي از شهر هاي زيبا و چشم نواز تركيه مي باشد.|خريد منزل در تركيه|خريد خانه در تركيه ني ني سايت| تركيه خريد ملك}

خريد خانه در تركيه آنكارا شهري سياسي است و ساخت و ساز در آن رو به افزايش است و البته قيمت مناسبي هم دارد. خريد خانه در استانبول بين ايرانيان محبوبيت خاصي دارد و هر كس كه قصد خريد ملك در تركيه را داشته باشد، اول از همه به سراغ اين شهر خواهد رفت. “ازمير” يكي از شهر هاي زيبا و چشم نواز تركيه مي باشد. به اين نكته توجه كنيد كه هزينه هاي خريد ملك در تركيه فقط به خريد آن خلاصه نمي شود چرا كه يك سري هزينه هاي جانبي وجود دارد كه پرداخت آن وظيفه خريدار است. شما نمي توانيد املاك خود را براي خدمات مصرفي مانند آب، برق و گاز طبيعي بدون مجوز معتبر DASK در تركيه ثبت كنيد. اگر تمايل داريد در مورد بهترين شهرهاي تركيه براي خريد ملك بيشتر بدانيد مقاله زير را مطالعه كنيد. 3. پرداخت 12% كمسيون: بايد 12% از مبلغ اجاره بهاي سالانه را به عنوان كمسيون آژانس املاك پرداخت كنيد كه اگر شما بتوانيد از شخص صاحب خانه، خانه را اجاره كنيد اين مبلغ را ديگر پرداخت نخواهيد كرد. علاوه بر بازاريابي اجاره خانه، مديريت يكي ديگر از جنبه هايي است كه بايد در نظر گرفت، از جمله تميز كردن، تعميرات، نگهداري و پرداخت قبوض.

منبع: خريد ملك در محله هاي استانبول

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۷:۴۵ ] [ مشاوره املاك در تركيه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی